خورش فسنجان با فندق

مطبخ خانومی

خورش فسنجان با فندق

مهسا رمضانی
مطبخ خانومی

خورش فسنجان با فندق

موادلازم:

فندق چرخ کرده          2پیمانه

پیاز رنده شده            1عددمتوسط

مرغ            2ران کامل

رب انار            2قاشق غذاخوری

نمک وفلفل        به مقدارلازم

پودر نعنا           1قاشق مرباخوری

طرز تهیه:

اول مرغ ها رو با مقدار کمی رو غن تفت می دیم بعد مرغهارو بر می داریم وپیاز رنده شده رو تفت می دیم.

می تونین پیاز سرخ شده رو جایگزین پیاز رنده شده بکنین.

بعد مغز فندقها رو 4بار چرخ کردین رو توش میریزیم وتفت مختصری می دیم.

رب انار رو بهش اضافه می کنیم .ترشی ویا شیرینی ویا ملس بودن رب انار به ذائقه خودتون بستگی داره من خودم همیشه ملس استفاده می کنم.

بعدش مرغهارو اضافه می کنیم .

به اندازه 3 لیوان آب توش می ریزیم ونمک وفلفل و پودر نعنا بهش اضافه می کنیم و می ذاریم تا ریز ریز بجوشه و جابیفته.

مراحل پخت این خورش مثل فسنجون با گردو هست فقط من با فندق درست کردم.

تقدیم به همه شما عزیزانم...



موضوعات مرتبط: خورش ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:خورش ها, | 14:7 | نویسنده : مهسا رمضانی |




.: Weblog Themes By SlideTheme :.